- darkhastiha
- جمعه 19 / 04 / 1394
- بخش اخبار ,
- 292 بازدید
در واقع این شکل جدید بطریهای نوشابه کوکاکولا بخشی از طرح ویژه ماه مبارک رمضان است که فقط در کشورهای اسلامی اجرا خواهد شد. هفته گذشته مدیر بازاریابی این کمپانی در دبی از این بطریها که به تعداد محدود تولید شدهاند، رونمایی کرد و شعار این کمپین نیز این است:”یک ثانیه بیشتر صبر کن”. در واقع هدف این طرح یادآوری این موضوع است که نباید سریع در مورد همدیگر قضاوت کنیم؛ موضوعی که این روزها عدم توجه به آن حوادث تلخی را ایجاد کرده که هر روز خبرهای این حوادث را از رسانهها میشنویم.کوکاکولا خواسته تا با برداشتن برند خود از روی بطریها این موضوع را یادآوری کند که نباید به یکدیگر برچسب بچسبانیم. اما فارع از این کمپین اخیر در کشورهای اسلامی، به نظر میرسد لوگوی تجاری کوکاکولا در حال تغییر کلی است و به زودی با یک لوگوی سادهتر و مسطحتر روبهرو خواهیم شد. بنا بر پیامی که در توئیتر این کمپانی گذاشته شد، لوگوی آینده کوکاکولا به شکل یک پرنده کوچک با پرهایی بسیار ظریف خواهد بود.
دیدگاه ارسال شده است
نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها